Konkursy

Różne zagadnienia związane z trąbką nie pasujące do reszty działów.
I_love_trumpet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 11 paź 2015, 22:57
Instrument/y: Trąbka Roy Benson 402
Ustnik/i: Vincent Bach Corp. 1C
Lokalizacja: Żerków

Konkursy

Post autor: I_love_trumpet » 11 paź 2015, 23:10

Witam. :) Jestem nowym uzytkownikiem forum. Mam 16 lat na trabce gram od 13 roku zycia. Gram pierwszy glos w amatorskiej orkiestrze na terenie gminy Żerków. Ale do rzeczy. Czy jest jakis kokonkurs dla trebaczy amatorow(bez szkoly muzycznej)? Jesli tak prosze o szczegóły Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Damian Ruskowiak
Ekspert
Ekspert
Posty: 1585
Rejestracja: 20 mar 2008, 11:43
Instrument/y: Bach Strad. 180 37G, CarolBrass 8880L-GSS(D)
Ustnik/i: GR 66L, GR 66MS, JK 5BFL
Lokalizacja: MIEJSKA GÓRKA - WLKP

Post autor: Damian Ruskowiak » 13 paź 2015, 11:51

Żerków powiat jarociński? Jeśli tak to całkiem niedaleko od Ciebie jest taki konkurs. W miejscowości Osieczna (obok Leszna) jest rok rocznie organizowany: Wielkopolski Konkurs Młodych Instrumentalistów członków orkiestr dętych im. Jana Schulza. Co drugi rok biorą w nim udział muzycy będący uczniami szkół muzycznych, wymiennie z muzykami amatorami. W roku 2016 konkurować będą muzycy amatorzy. Musisz śledzić stronę Domu kultury w Osiecznej bądź zadzwonić i zapytać o szczegóły aby nie przeoczyć konkursu M-GOK Osieczna
Konkurs odbywa się na przełomie marca/kwietnia. Bardzo fajna impreza :) Są trzy kategorie wiekowe i oczywiście kategorie z podziałem na instrumenty blaszane i drewniane. Należy wykonać dwa utwory z akiompaniamentem: jeden obowiązkowy narzucony przez organizatorów, drugi dowolny :)
:)

W zeszłym roku konkurowali muzycy orkiestr będący uczniami szkół muzycznych. Zerknij na stronę jak to wyglądało ;)
XXXI Wielkopolski Konkurs Młodych Instrumentalistów
"...Walki nie toczy się z instrumentem. Walkę toczy się z samym sobą..." (Vincent Cichowicz)

I_love_trumpet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2