Co to za oliwka/smar?

Oliwki, tłumiki, stojaki, pulpity, mikrofony, futerały itp.
Felek22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 17 lip 2012, 20:27
Instrument/y: Yamaha YTR2320ES
Ustnik/i: VINCENT BACH 2C
Lokalizacja: Kłodawa

Co to za oliwka/smar?

Post autor: Felek22 » 17 lip 2012, 21:27

Witam jestem początkującym trębaczem i mam prywatne lekcje u kapelmistrza orkiestry w moim mieście. Niedawno pożyczył mi jakąś dziwną oliwkę jest w takiej tubce z zakrętką, nauczyciel mówił że po zakupie jest tam woda a ścianki tubki od zewnątrz są okleione smarem i w tym smarze jest jakaś kulka metalowa czy coś takiego i trzeba trząść tą tubka i trząść dopóki nie wydostanie się ta kulka z tego smaru a potem dalej trząść aż nie odklei ta kulka smaru od ścianek i ten smar nie zmiesza się z wodą tworząc właściwą mieszankę. Opakowanie jest chyba pomarańczowe nie pamiętam dokładnie bo ją oddałem parę dni temu, jest na nim napis "Record" i pod spodem jakieś napisy po angielsku albo niemiecku w każdym razie nie po polsku pod napisami jest obrazek z tłokami trąbki. Wie ktoś co to jest? I czy nadaje się to do lakierowanych trąbek? W niektórych tematach spotkałem się z nazwą "Record silver-polish" ale tam nie było nic o "silver-polish". Napisałem wszystko co wiem o w/w płynie.

Awatar użytkownika
Michał Olejnik
Ekspert
Ekspert
Posty: 325
Rejestracja: 5 lip 2006, 16:14
Instrument/y: 2xGetzen, Conn, Kanstul, Stomvi...
Ustnik/i: 4MD&9
Lokalizacja: Błażejewo/Poznań
Kontakt:

Post autor: Michał Olejnik » 18 lip 2012, 23:04

Felek22, Record to jest dość mocna pasta do nielakierowanych instrumentów... Sam zaczynając grę na trąbce traktowałem swój instrument właśnie tym... Do nielakierowanego instrumentu w celu usunięcia śniedzi to on się nadaje ale na lakierowany bym tego nie polecał...

Polecam natomiast ten produkt:KLIK
>>>STOMVI & CONN & GETZEN TRUMPET PLAYER<<<
>>Ratownik Drogowy PZM<<
>>Sędzia Sportu Samochodowego AW<<

kakaboom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 165