Domowe studio nagraniowe

Film, internet, sport, polityka i wszelkie inne sprawy...
Awatar użytkownika
yogi901
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
Instrument/y: Van Laar BR1,Selmer ConceptTT, Fl Yamaha6310Z
Ustnik/i: Monette B2S3, GR Pic 65 P-M
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Domowe studio nagraniowe

Post autor: yogi901 » 27 mar 2011, 14:14

Witam wszystkich!
Mam pytanie do forumowiczów którzy mają styczność z elektroniką, a mianowicie chciałbym nagrywać kilka rzeczy do podkładów lecz zależy mi na jakości. Do dyspozycji mam: laptop, słuchawki oraz mikrofon Shure SM57 z wejściem na dużego jacka.
Proszę Was o jakieś sugestie jaki sprzęt byłby mi potrzebny do takiego nagrywania, chodzi mi tutaj zapewne o jakiś wzmacniacz tylko że tak się składa że jestem w tym trochę zielony więc stąd to pytanie do Was.

Czekam na jakieś propozycje co do modeli i jak to najlepiej podłączyć :mrgreen:
Yeeeessss!!! We like it!
simply... trumpet ... :D

Awatar użytkownika
Damian Ruskowiak
Ekspert
Ekspert
Posty: 1585
Rejestracja: 20 mar 2008, 11:43
Instrument/y: Bach Strad. 180 37G, CarolBrass 8880L-GSS(D)
Ustnik/i: GR 66L, GR 66MS, JK 5BFL
Lokalizacja: MIEJSKA GÓRKA - WLKP

Post autor: Damian Ruskowiak » 27 mar 2011, 16:46

yogi901, skoro masz laptopa i mikrofon dynamiczny z wejściem na dużego jack'a to kup w sklepie elektronicznym przejściówkę z dużego jack'a na mały i wpinasz się pod gniazdko mikrofonowe w laptopie. I w sumie już możesz nagrywać :) Możesz też zaopatrzyć się w jakiś program muzyczny do nagrywania - ja nagrywam na programie Samplitud. Jest dość zaawansowany ale są prostsze programy na pewno - tylko musisz dobrze wówczas ustawić parametry na mikserze programu aby trąbka brzmiała jak najbardziej trąbkowo, aby dźwięk nie był przesterowany co najważniejsze:) Wówczas w jednej ścieżce dajesz solo podkład, do którego chcesz nagrać prymke, a na drugiej ścieżce wciskasz REC i nagrywasz :)