Porada prawna

Film, internet, sport, polityka i wszelkie inne sprawy...
Awatar użytkownika
gonzo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:17
Instrument/y: Yamaha YTR-2355
Ustnik/i: Vincent Bach 5C
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Porada prawna

Post autor: gonzo88 » 5 wrz 2011, 21:47

Poszukuję osoby, która byłaby w stanie rozjaśnić mi pewną kwestię związaną z prawem o ruchu drogowym i ustawą o kierujących pojazdami. Wiem z doświadczenia, że wiele osób poza graniem na instrumencie trudni się tez innymi rzeczami więc być może jest też wśród nas student prawa/prawnik czy choćby nawet osoba obeznana z tym zagadnieniem. Jeśli tak, to bardzo proszę o kontakt. :)

Awatar użytkownika
wesol87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 108
Rejestracja: 22 sie 2010, 21:55
Instrument/y: Schilke MII, YTR1320ES, pocket, flug...
Ustnik/i: V. Bach 1 1/4C + booster i 5 kg innych:)
Lokalizacja: Lwówek / Warszawa

Post autor: wesol87 » 11 wrz 2011, 14:22

Nie zajmuje się prawem ale jestem kierowcą zawodowym, może akurat będę wiedział... jeśli będę to spróbuję pomóc. O co chodzi? :)

Awatar użytkownika
gonzo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:17
Instrument/y: Yamaha YTR-2355
Ustnik/i: Vincent Bach 5C
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: gonzo88 » 11 wrz 2011, 21:42