RATUNKU!! PROBLEM Z DRGANIEM UST!!

Problemy, pytania, porady, ćwiczenia. Technika gry na trąbce.
michalkedzior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 25 gru 2011, 14:04
Instrument/y: trąbka schagerl academica serie
Ustnik/i: Schilke 17D4
Lokalizacja: Roczyny

RATUNKU!! PROBLEM Z DRGANIEM UST!!

Post autor: michalkedzior » 25 gru 2011, 14:20

witam. gram juz od 9 lat na trabce a mam 19 lat i nigdy nie miałem podobnego problemu.a mianowicie podczas grania zaczęły pojawiac mi sie przydzwięki tzn gram g1oczywiscie to w obrebie całej skali od fis małego do c3) a na ustach czuje ze drga mi jakby inna czesc ust i wydowywa sie taki :right: szelest( piach) :left: ,odczuwam to tak ze jakby połowa ust w ustniku drgała dobrze a truga nieco mniejsza czesc samoczynnie i bez mojej ingerencji dragała. pomózcie prosze! nie wiem co mam zrobic. w tym roku miałem isc na studia muzyczne a tu takie problemy. straciłem skale ,kondycje i barwe dzwieku,a cwiczyłem wszystko normalnym schematem. rozgrzewka potem odpowiednia przerwa i dopiero jakis cwiczenia na rozruch. robiłem 2 tygodnie przerwy juz dwa razy ale to nic nie pomogło! czy to moze byc zerwanie miesnia ust?!!! za szczera pomoc serdecznie z góry dziękuje. nie jestem amatorem ,ale sam nie umiem sobie dać rady, robiłem masaże ,brałem witaminy,nacierałem specjalnymi maściami,grałem wszystko piano ale to nic nie pomogło,nawet sie modliłem....heh. :( :( RATUNKU!!!

Awatar użytkownika
karol8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 9 gru 2009, 16:35
Instrument/y: Kuhnl & Hoyer TOPLINE G
Ustnik/i: Shilke 20
Lokalizacja: 00

Post autor: karol8 » 25 gru 2011, 14:35

Witaj. Ja mam przemęczone kąciki ust, które także mi pulsują, chociaż teraz wszystko się powoli stabilizuje...
Poczytaj mój temat http://www.trumpeters.pl/zerwanie-ust-vt5022.htm Może to coś w tym stylu. Na dole masz filmik, który obrazuje mój problem.

Najwidoczniej masz przemęczone mięśnie ust. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Devil_inside
Moderator
Moderator