Fürst Pless początki

Problemy, pytania, porady, ćwiczenia. Technika gry na trąbce.
niemen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2022, 21:10
Instrument/y: Dodzauer 18815L. Melton R???
Ustnik/i: Jupiter 7C Fl, Ray Farr Diamond, Gewa 5C
Lokalizacja: Pomorskie

Fürst Pless początki

Post autor: niemen » 27 paź 2022, 21:20

Szanowni forumowicze. Czy znacie jakiś konkretny sposób jak dobrać ustnik? Mam dwie sztuki, pierwszy to 7C a drugi to 4B. Nie wiem niestety czy moje problemy z wydobywaniem dźwięku wiążą się z ustnikiem ale chciałbym choć nabrać pewności że jest odpowiedni. W ustniku 7C moje wargi toną i nie mogę ich ułożyć a z kolei 4B wymaga o de mnie silniejszego dęcia, co powoduje uszkodzenie warg po stronie zębów. Za mocno go dociskam. Jestem początkujący ćwiczę co wieczór od dwóch miesięcy. Generalnie sprawa wydaje się prosta ale te 5 dźwięków których chcę się nauczyć daje mi wycisk. I nie ma sprawy niech jest wycisk, tylko zaczynam cierpieć i jest gorzej niż było. Dzwiek jest strasznie poszarpany lub matowy. Trochę się przejąłem. Nauczyciela brak.
Pozdrowionka.

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka


Wysowsky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 8 sie 2022, 16:25
Instrument/y: Getzen Severinsen Eterna
Ustnik/i:

Re: Fürst Pless początki

Post autor: Wysowsky » 12 gru 2022, 03:43





Awatar użytkownika
eliasztp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 800
Rejestracja: 8 sty 2008, 16:31
Instrument/y: Yamaha Xeno
Ustnik/i: Warburton 6M
Lokalizacja: Brzeg

Re: Fürst Pless początki

Post autor: eliasztp » 12 gru 2022, 19:49

Musisz mieć nauczyciela przynajmniej na kilka pierwszych lekcji który Ci ustawi, wytłumaczy co i jak. Ustnik 7C na początek jest dobry.

Awatar użytkownika
Waldek Krukowski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 245
Rejestracja: 24 lut 2013, 21:35
Instrument/y: Bach Strad. 37, Stomvi Elite, E-Benge
Ustnik/i: Bach 1 1/2C Corp., Yamaha 16C4 GP,
Lokalizacja: Warszawa/Różan

Re: Fürst Pless początki