Fanfara

Amati, B&S, Eastman, Ever Play, Fides, Getzen, Holton, J. Michael, J. Scherzer, Jupiter, Kanstul, King, Polmuz, Roy Benson, Schagerl, Schilke, Selmer, Stagg, Stomvi, Vincent Bach, Yamaha... i inne.
Barto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 12 kwie 2013, 11:48
Instrument/y: K&H
Ustnik/i:
Lokalizacja: Łódzkie

Fanfara

Post autor: Barto » 12 kwie 2013, 12:01

Witam,
Potrzebuję rady specjalistów gdzie mogę zdobyć fanfarę jak najbardziej podobną do tej z poniższego zdjęcia.
Fanfara musi być srebrna, mieś charakterystyczne zgrubienie na środku i mieć w przybliżeniu wymiary: długość 72cm i średnica 15cm.
Znalazłem taką:
http://www.musicworldbrilon.de/khnlhoye ... asche.html
Czy jest coś na rynku bardziej podobnego :?:
Czy używana fanfara (np. z drobnymi wgnieceniami) będzie się nadawać do użytku :?:
Z góry zaznaczam, że nie znam się na tym kompletnie. Jestem rekonstruktorem historycznym, a fanfara jest nam niezbędna do przywieszenia odtworzonego płomienia pułkowego. Jeden z naszych kolegów (perkusista ;) )ma pełnić rolę trębacza i wygrywać na niej sygnały pułkowe.
Będę wdzięczny za pomoc i wszelkie sugestie.

Oto oryginalna przedwojenna fanfara ze zbiorów Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.
Obrazek

Awatar użytkownika
andrzej-199017
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 685
Rejestracja: 27 wrz 2011, 21:27
Instrument/y: Amati ATR606S
Ustnik/i: Gewa 3C
Lokalizacja: MOD Postomino
Kontakt:

Post autor: andrzej-199017 » 12 kwie 2013, 12:19

Moje pierwsze spostrzeżenie: zajzyj na allegro, może coś będzie. Nie jestem pewny czy coś znajdziesz ale czasem się jakas sygnalowka pojawia.
www.orkiestra-postomino.weebly.com
www.chomikuj.pl/andrzej-199017
facebook Młodzieżowa Orkiestra Dęta w Postominie

Barto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 12 kwie 2013, 11:48
Instrument/y: K&H
Ustnik/i:
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Barto » 12 kwie 2013, 12:29