Dobór ustnika

Małe, duże, płytkie, głębokie, plastikowe i wygięte...
Awatar użytkownika
-szefu-
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:37
Instrument/y: AMATI ATR 203
Ustnik/i: V.Bach 7c, V.Bach Corp. 1 1/2B Megatone
Lokalizacja: Jasienica

Dobór ustnika

Post autor: -szefu- » 21 kwie 2010, 17:09

Witam, chciałbym zmienić ustnik, gram od 7 roku życia, nigdy nie uczyłem się w szkole muzycznej, chodziłem na ognisko muzyczne przez pierwsze dwa lata nauki, potem przez trzy lata uczyłem się u "prywatnego" trębacza (ale był 100 razy lepszy od tego w szkole muzycznej) :) a teraz trochę ćwiczę w tygodniu w domu i trzy razy w tygodniu próby z orkiestrami.

Grałem całe życie na 7c chciałbym zmienić trochę barwę swojego dźwięku w kierunku big bandu. Nie jest konieczny ustnik który poprawi mi grę góry moje C3 mi w zupełności wystarcza.
Czytałem że w szkołach polecają przejście na 3c ale jak bym chciał przejść od razu na 1 1/2C to dam rady czy będę się strasznie męczył?
Kupować nowy ustnik czy używany? Można w sklepach muzycznych testować ustniki? Czy w ogóle test minutowy jest w stanie coś powiedzieć trębaczowi?
I co da się coś wybrać pod moje wymaganie ? :d

aha gram na Amati ale planuje za kilka miesięcy zmienić na jakiegoś używanego Getz'ena

baran90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:37
Instrument/y: Yamaha YTR 6340 ST
Ustnik/i: WARBURTON 4M, WARBURTON 7S, a&s 1 1/2c
Lokalizacja: Rostarzewo

Post autor: baran90 » 21 kwie 2010, 17:30