Zmiana ustnika.

Małe, duże, płytkie, głębokie, plastikowe i wygięte...
Awatar użytkownika
pita
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 31 maja 2010, 13:18
Instrument/y: YTR 4335G
Ustnik/i: Vincent Bach 3C
Lokalizacja: Różan
Kontakt:

Zmiana ustnika.

Post autor: pita » 3 cze 2010, 20:16

Witam! Tak jak napisałem w temacie zamierzam zmienić ustnik. Gram od 6 lat na trąbce, a od 5 lat na modelu YTR 2335. Możliwe, że w niedalekiej przyszłości będę zmieniał także instrument. Narazie chcę zająć się sprawą wyboru ustnika. Posiadam ustnik Yamaha 11/b4. Jak większość z was wie jest to podstawowy ustnik dawany wraz z trąbkami Yamahy. Po kilku latach gry doszłem do wniosku, że należy wymienić ten ustnik na coś bardziej ambitnego, lepszego. Jednocześnie chcę podkreślić, że zaczynałem grać w wieku 11 lat, a aktualnie mam 17 i w tym czasie organizm każdego człowieka bardzo się zmienia. Mam dość duże usta i to będzie grało dużą rolę w wyboru ustnika. Słyszałem o ustniku Yamaha 7c. Podobno jest on dosyć duży przez co niskie dźwięki są głębsze i cieplejsze, ale granie od dźwięku A2 wyżej jest trudne. Także słucham waszych propozycji. Wiem, że ustnik to sprawa indywidualnego wyboru grającego, ale celem tego tematu jest naprowadzenie mnie na pewną grupę ustników, które możecie mi polecić. Z góry dziękuję za pomoc.

piotrek321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 194
Rejestracja: 6 lip 2008, 22:32
Instrument/y: trąbka
Ustnik/i: 3c,5c,7c Vincent Bach corp
Lokalizacja: Kraków

Post autor: piotrek321 » 3 cze 2010, 20:32

Z standardowego ustnika 7c polecam przeskoczyć na 5c lub 3c :)Sam tak właśnie robiłem i wyszło mi to raczej na dobre:)pozdrawiam.

piotr80
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: 14 sty 2010, 18:25
Instrument/y: Holton MF 550s/Benge #3 flug
Ustnik/i: Warburton 4md,4s,4fld
Lokalizacja: Polska

Post autor: piotr80 » 3 cze 2010, 22:02

3C bacha spróbuj , albo schilke 14 do dobre ustniki

Lapkos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: 23 wrz 2009, 22:05