Prosze o pomoc w doborze odpowiedniego ustnika

Małe, duże, płytkie, głębokie, plastikowe i wygięte...
filipmazur1995
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 22 sie 2010, 21:53
Instrument/y: roy-benson
Ustnik/i: GEWA 5C
Lokalizacja: Racibórz

Prosze o pomoc w doborze odpowiedniego ustnika

Post autor: filipmazur1995 » 22 sie 2010, 22:07


Prosze o pomoc w doborze odpowiedniego ustnika dla mnie ; jestem uczniem pierwszego stopnia , pierwszej klasy i chciabym sie dowiedziec jaki ustnik bedzie odpowiedni (dodam ze chodzi tu o rozmiar , nie o marke) Dzieki z góry za wasze wypowiedzi. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]



Trabka jest w stroju B
Raciborek95

Awatar użytkownika
mischka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 883
Rejestracja: 17 kwie 2008, 10:17
Instrument/y: Meinl
Ustnik/i: Stomvi
Lokalizacja: opolskie

Post autor: mischka » 22 sie 2010, 22:17

Zazwyczaj na początek stosuje się 7C lub 5C, ale to już powinien wiedzieć twój nauczyciel...
Każdy producent ma inna numerację...
"w życiu piękne są tylko chwile..."

Awatar użytkownika
Jareks_NS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 426
Rejestracja: 7 sty 2010, 15:26
Instrument/y: Schagerl
Ustnik/i: Laskey
Lokalizacja: tu i tam:)
Kontakt:

Post autor: Jareks_NS » 22 sie 2010, 22:18

Zależy jakie masz usta, duże, małe? Na sam początek na pewno najlepszy będzie Bach 7C
Trąbka to magia większa od tego, co my tu robimy..

Awatar użytkownika
zgaju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 749
Rejestracja: 14 kwie 2008, 14:12
Instrument/y: Andreas Eastman ETR-520GS
Ustnik/i: Laskey 68MC
Lokalizacja: Tąpkowice
Kontakt:

Post autor: zgaju » 22 sie 2010, 23:25

Moje zdanie jest takie. Najlepiej zaczynać od optymalnego ustnika 7c, 5c, 3c. Nie ważne ponieważ na każdym ustniku się nauczysz, no chyba że masz nietypowe usta (wyjątkowo duże albo wyjątkowo małe). Dopiero potem możesz potestować ustniki kiedy będziesz miał więcej tego doświadczenia (większy, mniejszy, płytszy, głębszy).
Jeżeli pomogłem kliknij "POMÓGŁ"

6. POWOLI DOCHODŹ DO CELU