Kilka Ustników.

Małe, duże, płytkie, głębokie, plastikowe i wygięte...
Awatar użytkownika
Snappy_Sindler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2012, 21:52
Instrument/y: Chester
Ustnik/i: Wincent Bach Corp 3c
Lokalizacja: Skierniewice

Kilka Ustników.

Post autor: Snappy_Sindler » 22 wrz 2012, 22:53

Witam,

Jestem początkującym trębaczem, póki co jeszcze gram na samym ustniku. Jest to Wincent Bach Corp 3c. Pewnie niedługo już przejdę na trąbkę. Wiem, że istnieją różne ustniki płytkie i głębokie, co oznacza też, że różnią się brzmieniem. i teraz pojawia się pytanie: Czy warto jest mieć kilka ustników(nie niekoniecznie teraz, ale może kiedyś) ? I czy gra się na nich tak samo czy inaczej?

Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Nie zastanawiam się skąd wziąć czas. Tylko jak go wykorzystać.

jasior_r
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 1 wrz 2011, 15:59
Instrument/y: Yamaha 4335g, Yamaha 6335hgs
Ustnik/i: Vincent bach corp. 7c , yamaha 14b4
Lokalizacja: wrocław

Post autor: jasior_r » 22 wrz 2012, 23:09

z tego co wiem to na płytszych chyba łatwiej gra sie góre ;p

Awatar użytkownika
deore25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:11
Instrument/y: Yamaha YTR 2335, Harrelson Summit Jazz
Ustnik/i: Yamaha 11B4, CKB 3C, Monette B3
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: deore25 » 23 wrz 2012, 00:09

Na płytszych się lepiej gra górę za to dół może trochę kuleć(zależy jak kto gra), na głębszych ustnikach barwa jest cieplejsza niż na plytkich. Są jeszcze ustniki megatone ale to o nich nie wiele to może ktoś bardziej kompetentny się wypowie na ich temat.

kakaboom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 165
Rejestracja: 19 lip 2011, 21:44
Instrument/y: Yamaha YTR-6335S
Ustnik/i: schilke 15
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: kakaboom » 23 wrz 2012, 12:10

Powinieneś mieć jeden ustnik, taki na którym Ci się będzie dobrze grało. Nie powinieneś zmieniać ustnika często bo to nie jest dobre dla zadęcia i kondycji

Awatar użytkownika
andrzej-199017
Użytkownik