Co sądzicie o ustnikach Monette?

Małe, duże, płytkie, głębokie, plastikowe i wygięte...
Lanceros
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 10 cze 2013, 20:27
Instrument/y: Yamaha 4335GS
Ustnik/i: Schilke 15
Lokalizacja: Trzciana kł. Bochni

Co sądzicie o ustnikach Monette?

Post autor: Lanceros » 10 cze 2013, 20:37

Witam jestem nowy na forum więc wypada coś powiedzieć o sobie. Jestem Filip na trąbce gram od 7 lat rok temu skończyłem I st. mam do was takie pytanie gdyż zastanawiam się czy rozsądne jest porywanie się na ustnik firmy Monette. Gram teraz na Schilke 15 stosunkowo fajnie mi się gra ale w dolnych rejestrach dźwięk jest naprawdę soczysty i pełny ale głównie do klasyki może źle mówię ale takie jest moje odczucie każdy jest inny. Wracając do tematu mam wąskie usta i jest on dla mnie zdecydowanie da duży co sądzicie o przeskoku na Monette czy warto się na to porywać czy może coś ze średniej półki ?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi

Satchmo127
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:47
Instrument/y: Schagerl Mnozil Brass
Ustnik/i:
Lokalizacja: Oplskie

Post autor: Satchmo127 » 10 cze 2013, 21:02

Monette wbrew opini wygłaszanych przez sporą część trębaczy(w rzeczywistości nie mieli tego ustnika nawet w ręce) to w cale nie jest jakaś wysoka półka, po prostu są drogie, a szału nie ma. Produkują oni teraz masę modeli i można coś dopasować i będzie super tylko że nie ma gdzie tego zrobić, chyba że stać cię na kupowanie w ciemno 10 ustników po min.500 zł. Według mnie - nie warto. Schilke to też bardzo dobre ustniki zresztą jest masa firm która produkuje świetn ustniki w cenie 1/3 monetta. Sprecyzuj o jaki ustnik ci chodzi tzn. płytszy niż Schilke 15? głębszy?do jakiego grania? ( klasyka, muzyka rozrywkowa)

Awatar użytkownika
andrzej-199017
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 685
Rejestracja: 27 wrz 2011, 21:27
Instrument/y: Amati ATR606S
Ustnik/i: Gewa 3C
Lokalizacja: MOD Postomino
Kontakt:

Post autor: andrzej-199017 » 10 cze 2013, 21:05